cartel-miguel-baixa

 

O venres 21 de outubro ás 12.30h terá lugar en Aula D a inauguración da exposición de fotografía IDOMENI. CAMPO DE REFUGIADOS de Miguel Núñez, que ven a contarnos a súa experiencia na fronteira entre Grecia e Macedonia durante os meses de abril e maio deste ano.

“Fui para documentar y contar historias; para entender qué ocurre y por qué…y para difundir. Sabiendo que ya no son noticia -solo la emergencia vende periódicos- pero tanto yo como otros compañeros, que estuvimos muy cerca y les miramos a los ojos, tenemos la obligación de recordar que aún están ahí, en un limbo. Y no son invisibles. El fotoperiodismo es mas necesario que nunca pero el negocio del periodismo es el que está en crisis y mutando.”

Miguel Nuñez é fotografo freelance con aspiracions como documentalista. Ven do fotoperiodismo local onde traballou e colaborou en xornais como Faro de Vigo, Que , 20 minutos, A Nosa Terra, La Voz de Galicia, Galicia Confidencial, … Tamén colabora coa ONG Agareso.

Podes ver no seguinte enlace a entrevista da TVG que lle fixeron a Miguel Núñez recentemente en Aula D.

http://www.crtvg.es/informativos/conecemos-o-traballo-do-fotoxornalista-galego-miguel-nunez-a-traves-do-seu-proxecto-invisibles-2391470

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.